Sokszor főleg városban, szakaszosan, kis sebességgel tudnak csak közlekedni, ezért a motor nagyon lassan tudja az üzemi hőmérsékletet elérni. (90 Co )
Ebből adódik, hogy a fűtőradiátorba áramló folyadék hőmérséklete nem elegendő, ahhoz hogy forró levegőt nyomjon a ledermedt utastérbe.
A készülék arra alkalmas, hogy a kis vízkör hőmérsékletének értékét hamarabb emelje az üzemi szintre.
Beszerelés :
A készüléket a fűtőradiátorba menő vízcsőbe kell építeni úgy, hogy az izzító gyertyák lefelé álljanak.
Az elektromos bekötését villamossági szerelő végezze. (Ügyelni kell a vezeték megfelelő keresztmetszetére.)
Fontos, hogy az üzemi hőmérséklet elérésekor kikapcsoljon.
A készüléket a motor indításakor, egy időben szabad indítani. Ez azért fontos, mert ellenkező esetben az akkumulátort rövid időn belül képes lemeríteni!
Ki és Bemenő csatlakozás átmérője: 17,5 mm. Hőfok kapcsoló kikapcsolási hőmérséklet: 60 Cfok.
Fontos információ !
A készülék beépítése szakértelmet igényel ! Nem javasoljuk, hogy házilag barkácsolják be a készüléket, mert nem szakszerű bekötés végett keletkezett esetleges meghibásodásokért felelősséget nem vállalunk !