KIYO ProPark3 XT
multifunkciós lézeres eszköz parkolósegéd funkcióval
A tolatóradarokkal ellentétben - amelyek általában 30-50 cm-en kívül adnak pontos tájékoztatást a tereptárgyak távolságáról – a KIYO ProParkXT képes a közelebbi (kb. 25 cm-re lévő) tárgyak közeledtét is jelezni, arról nem is beszélve, hogy a felszerelés során nincs szükség a lökhárítón több nagy méretű furat készítésére , hiszen a transzponderek a lökhárítók mélyedéseibe, vagy a hűtőmaszkba is beszerelhetőek. A termék méltán szerzett magának hírnevet 2,5 cm mélységű, aprócska transzpondereivel (szenzorok, „szemek”) és kiemelkedően kedvező árával.
Mivel a KIYO ProParkXT parkolósegéd berendezés a nyílt 904 Nm-es hullámhosszon dolgozik, így esetlegesen zavarhatja a szintén 904 Nm-en működő rendőrségi lézeres sebességmérő berendezéseket.
Az új mérőeszköz rajzával és "READY" jelzéssel ellátott készülékeink már képesek érzékelni a legújabb magyar mérőeszközt, amelyet KKEP - Komplex Közlekedési Ellenőrzési Pont, vagy ARH CAM-S1 néven ismerhetünk. A KKEP része a VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózatnak, amelyről bővebben az alábbi linken olvashat: VÉDA - Közúti Intelligens Kamerahálózat
KIYO ProParkXT főbb tulajdonságai:
- Multifunkciós lézeres tudás
- NKH (Nemzeti Közlekedési Hatóság) által jóváhagyott e7 minősítés
(Típusjóváhagyi jelölés; amely alapján az eszköz, mint parkolósegéd, Európa bármely országában hivatalosan beszerelhető a gépjárműbe, és parkolósegédként használható)
- Ingyenes típusjóváhagyási plasztik kártya és jelölés a terméken, hogy senkit se érhessen kellemetlen meglepetés
Technikai jellemzők:
- Szenzor technológia: HighPower infra LED
- Csatlakozás visszajelző rendszer
- LED és hang jelzés
- Hangerőszabályzás
- Némítási lehetőség
- Szenzorok mérete: 110x25x20 mm
- Szenzor kábelhossz: 5 m
- Mikroprocesszoros vezérlés
- ARH CAM-S1 érzékelés
A készülék beszerelése:
A KIYO ProPark egy beltéri központi egységből, valamint a lökhárító rácsozásába helyezendő külső szenzorokból áll.
A termék hatékonyságának legsarkalatosabb pontja a felhasznált szenzorok száma és a szabályos beszerelés! Legfőképpen az autó felépítése és mérete határozza meg, hogy hány darab szenzorra lesz szükség a hatékony rendszer kiépítéséhez. A beszerelést megelőzően mindenképpen mérlegelje azt is, hogy első vagy első-hátsó parkolósegéd-berendezést szeretne az autójára.
Vegye igénybe szakember tanácsadását azzal kapcsolatban, hogy hány szenzor használata javasolt az Ön autóján, és hogy hová érdemes felszerelni ezeket. Szaktanácsadáshoz juthat ügyfélszolgálatunk által, illetve kollégáink megadják az Önhöz legközelebbi, velünk kapcsolatban álló beszerelőműhely elérhetőségét!
Kisebb testű autókra elöl és hátul 3-3 fej szerelése is elegendő lehet. Nagyobb testű autók esetében már több fej felszerelése is indokolttá válhat (5+3 fej).
KIYO ProPark3 XT
3 fejes multifunkciós lézeres eszköz, hatásos hátsó elrendezés személyautó esetében.KIYO ProPark5 XT
3+2 fejes multifunkciós lézeres eszköz, hatásos első elrendezés személyautó esetében.
KIYO ProPark vezeték nélküli beszerelő egység
Segítségével nem szükséges a szenzorok vezetékeit az utasfülkébe bevezetni, ugyanis a motortérbe vagy a csomagtartóba elhelyezett jeltovábbító(k) vezeték nélküli kapcsolat segítségével juttatják el a jelzést a műszerfalon található kijelzőhöz.
A jeltovábbítók kompatibilisek egymással, így több egység jelzése továbbítható ugyanarra a kijelzőre. Ez akkor hasznos, ha több mint három szenzor van az autóba szerelve, ebben az esetben elegendő csak önálló jeltovábbítóval bővíteni a rendszert.
Régi rendszerek "frissítése":
Ha Ön régi KIYO ProPark vagy KIYO LaserPro rendszerrel rendelkezik, akkor fontos tudni, hogy a rendszer már elavult, egyéb lézeres funkciói már nem megfelelőek. Ilyen esetben a szenzorok cseréje lehet a megoldás.
A termék rendelkezik [e7] jelöléssel. A KIYO ProPark parkolósegéd berendezés egy olyan segédberendezésnek lett tervezve, amely segíti a biztonságos parkolást, de semmilyen helyzetben sem helyettesítheti a körültekintő gépjárművezetői magatartást. Mivel a KIYO ProPark parkolósegéd berendezés a nyílt 904 Nm-es hullámhosszon dolgozik, így esetlegesen zavarhatja a szintén 904 Nm-en működő rendőrségi lézeres sebességmérő berendezéseket, ezért a gyártó és a forgalmazó felhívja a vásárló figyelmét, hogy a készüléket kizárólag olyan országokban használja, ahol egy ilyen eszköz használata jogszabályba nem ütközik, illetve 15 km/h sebesség felett kapcsolja ki a készüléket. A gyártó és a forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a készülék használatából, illetve a szakszerűtlen beszerelésből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért, illetve az olyan balesetekért, amely a vezető gondatlanságából ered.